Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas (online)

Skelbimo galiojimas pasibaigė!

Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas (online)

109 €
ID: 7238929
Atnaujintas:
Peržiūrėtas: 36

Skelbimo aprašas

Kviečiame dalyvauti lapkričio 10 d. vyksiančiuose nuotoliniuose mokymuose „Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas“.

Mokymų trukmė: 6 ak.val.
Mokymų laikas: 9.00-14.30
Mokymų vieta: zoom platforma.
Mokymų kaina: 109 Eur/asm. PVM neapmokestinama.
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą.

Mokymų programa skirta darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, kurie siekia tobulinti save ir siekti geresnių darbo su klientais rezultatų.

Nagrinėjamos temos:
Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas.
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
Lūkestis – realybė. Reputacija - pasitenkinimas.
Kas yra klientų pasitenkinimas? Profesionalumas be pasiteisinimų.
Skirtingas suvokimas – susikalbėjimo sunkumai.
Bendravimas, atsižvelgiant į skirtingus klientus.
Informacija ir geras aptarnavimas – ar egzistuoja ryšys?
Komunikacijos ypatumai. Efektyvumas bendraujant su klientais.
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo.
Vartojamų žodžių įtaka pašnekovui.
Emocinis intelektas klientų aptarnavime.
Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose.

Lektorė: psichologė Gintarė Radvinskienė. Psichologijos bakalaurė ir magistrė, nuo 2007 metų dirbanti klientų ir personalo konsultavime, turinti didelę praktinę patirtį mokymuose, intervizijų moderavime, saviugdos bei terapinių renginių organizavime. Taiko aktyvaus mokymosi metodiką, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką, metaforinių-asociatyvinių kortelių metodikas, regresinės terapijos bei Sedonos (emocijų paleidimo) praktikas.

Kiti vyksiantys atvirieji mokymo seminarai:
Lapkričio 23 d. (nuotoliniai) Pozityvus mąstymas – gera savijauta darbe
Lapkričio 29 d. (kontaktiniai) Laiko planavimas ir darbo organizavimas
Gruodžio 7 d. (kontaktiniai) Streso, emocijų ir konfliktinių situacijų valdymas
Gruodžio 14 d. (nuotoliniai) Darbo su „sunkiais“ klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai
Gruodžio 19 d. (nuotoliniai) Streso, emocijų ir konfliktinių situacijų valdymas

Registruokitės, detalių programų teiraukitės [email protected] , telefonu +370 618 48891
https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija

Mūsų lektorių komanda yra pasiruošusi parengti ir vykdyti mokymų programą, aktualią Jūsų kolektyvui, atsižvelgiant į organizacijos specifiką, mokymų tikslus, išsakytus poreikius.

Kontaktai

Pardavėjo kontaktiniai duomenys nėra rodomi, nes skelbimo galiojimas pasibaigė.

Panašūs skelbimai

VIP skelbimai