Profesionalus klientų aptarnavimas - įmonės sėkmės garantas!

Skelbimo galiojimas pasibaigė!

Profesionalus klientų aptarnavimas - įmonės sėkmės garantas!

129 €
ID: 7119461
Atnaujintas:
Peržiūrėtas: 7

Skelbimo aprašas

Š. m.rugsėjo 11 d. Vilniuje ir lapkričio 21 d. Kaune organizuojami mokymo seminarai „PROFESIONALUS KLIENTŲ APTARNAVIMAS – ĮMONĖS SĖKMĖS GARANTAS!“

MOKYMO SEMINARAI VYKS: Viešbučio „Corner“ konferencijų salėje, T. Ševčenkos g. 16, Vilniuje ir viešbučio „BEST WESTERN Santaka“ konferencijų salėje, J. Gruodžio g. 21, Kaune.

MOKYMŲ TRUKMĖ: 8 ak.val., nuo 9.00 IKI 16.10.

INVESTICIJA: 129 Eur /asm.
Įskaičiuota:
- Mokomoji medžiaga kiekvienam dalyviui;
- Priemonės, reikalingos mokymams;
- 1 profesionalus lektorius - psichologas;
- Grįžtamasis ryšys dalyviams;
- Pažymėjimai;
- Kava/arbata, pietūs restorane.

MOKYMO PROGRAMA SKIRTA: darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, kurie siekia patraukliai pristatyti savo prekes ir paslaugas, stengiasi tobulinti bendravimo įgūdžius bei operatyviai spręsti konfliktines situacijas.

MOKYMŲ TIKSLAS: Supažindinti su palankaus pirmo įspūdžio formavimo technikomis, kliento poreikių išsiaiškinimo būdais. Suteikti dalyviams naujų žinių ir įgūdžių apie tinkamą bendravimą su klientais, kurie leistų įgyti daugiau pasitikėjimo savimi. Formuoti organizacijos gerą įvaizdį. Lavinti klientų prieštaravimų įveikimo įgūdžius, akcentuoti klientų išsaugojimo ir bendravimo svarbą.

MOKYMŲ METODAI: Mokymų metu apie 30-40 procentų viso darbo laiko skiriama teorinei daliai, kita 60-70 procentų – praktinėms užduotims.
- Individualios ir grupinės praktinės užduotys bei pratimai;
- Atliktų užduočių analizė, diskusijos.
- Videotreniruotė.

PAGRINDINĖS TEMOS:
Klientų aptarnavimo tvarka.
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
„Penkių žvaigždučių“ darbuotojas.
Profesionalaus klientų aptarnavimo įgūdžių lavinimas.
Požiūrio į darbą bumerangas: kokią vertę aš gaunu iš klientų aptarnavimo?
Bendravimo su klientu procesas.
„Auksinių“ klausimų penketukas.
Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą?
„Sunkūs“ klientai – didieji ugdytojai.
Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose.
Ką darysime kitaip, kad dirbtume efektyviau ir jaustumės geriau?

https://personaloprojektai.lt/personalo-atvirieji-mokymai

Registruokitės, detalių programų teiraukitės [email protected] arba telefonu +370 618 48891.

Organizuojame vidinius mokymus įmonėse/įstaigose. Vidiniai mokymai vykdomi visoje Lietuvoje!

Kontaktai

Pardavėjo kontaktiniai duomenys nėra rodomi, nes skelbimo galiojimas pasibaigė.

Panašūs skelbimai

VIP skelbimai