Skelbimo galiojimas pasibaigė!
KLIENTŲ APTARNAVIMAS (nuotoliniu būdu)
84 €
ID: 6726708
Skelbimo aprašas
Kviečiame mokytis KLIENTŲ APTARNAVIMO nuotoliniu būdu. Šio kurso metu Jūs išmoksite kurti sėkmingus santykius su klientais, pateikti sprendimus, patenkinančius klientų poreikius, išmoksite teisingai elgtis konfliktinėse situacijose.
Kam skirta: Mokymai skirti prededantiesiems ar jau dirbantiems klientų aptarnavimo srityje, kuriems darbe tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, aptarnauti juos, teikti informaciją apie įmonę, jos produktus.
Kurso tikslas: Suteikti aktualių bendravimo su klientais žinių, ugdant bendravimo ir darbo su klientais įgūdžius.
Mokymų metu sužinosite atsakymus į svarbiausius klausimus:
Kodėl klientų aptarnavimas svarbus organizacijai?
Kokia sėkmingo klientų aptarnavimo paslaptis?
Kaip užmegzti kontaktą su klientu?
Kaip teisingai užduoti klausimus ir klausytis kliento?
Kaip „sužavėti“ klientą?
Kaip elgtis konfliktinėje situacijoje, ypač kai pasitaiko „neteisus“ klientas?
Kaip bendrauti su klientu telefonu?
Kaip išlaikyti klientą savo įmonėje?
Mokymosi programa:
1. tema. Klientų aptarnavimo samprata;
2. tema. Teigiamo pirmojo įspūdžio formavimas;
3. tema. Klientų aptarnavimo technika;
4. tema. Sudėtingų situacijų valdymas;
5. tema. Bendravimas su klientu telefonu;
6. tema. Dalykinė komunikacija raštu;
7. tema. Klientų aptarnavimo standartas.
Kaina: 84 EUR
Trukmė: 20 ak. val.
Laikas: Jums patogiu metu
Miestas: visur, kur yra internetas
Lektorius (-iai): Rasa Žilionė
Paskaitų skaičius: 7
Vienos paskaitos trukmė: 2-3 ak. val.
Intensyvumas: priklauso nuo Jūsų
Pažymėjimas: išduodamas
Internetinis tinklapis : http://mokymaipro.lt/listings/n05-klientu-aptarnavimas/
Kam skirta: Mokymai skirti prededantiesiems ar jau dirbantiems klientų aptarnavimo srityje, kuriems darbe tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, aptarnauti juos, teikti informaciją apie įmonę, jos produktus.
Kurso tikslas: Suteikti aktualių bendravimo su klientais žinių, ugdant bendravimo ir darbo su klientais įgūdžius.
Mokymų metu sužinosite atsakymus į svarbiausius klausimus:
Kodėl klientų aptarnavimas svarbus organizacijai?
Kokia sėkmingo klientų aptarnavimo paslaptis?
Kaip užmegzti kontaktą su klientu?
Kaip teisingai užduoti klausimus ir klausytis kliento?
Kaip „sužavėti“ klientą?
Kaip elgtis konfliktinėje situacijoje, ypač kai pasitaiko „neteisus“ klientas?
Kaip bendrauti su klientu telefonu?
Kaip išlaikyti klientą savo įmonėje?
Mokymosi programa:
1. tema. Klientų aptarnavimo samprata;
2. tema. Teigiamo pirmojo įspūdžio formavimas;
3. tema. Klientų aptarnavimo technika;
4. tema. Sudėtingų situacijų valdymas;
5. tema. Bendravimas su klientu telefonu;
6. tema. Dalykinė komunikacija raštu;
7. tema. Klientų aptarnavimo standartas.
Kaina: 84 EUR
Trukmė: 20 ak. val.
Laikas: Jums patogiu metu
Miestas: visur, kur yra internetas
Lektorius (-iai): Rasa Žilionė
Paskaitų skaičius: 7
Vienos paskaitos trukmė: 2-3 ak. val.
Intensyvumas: priklauso nuo Jūsų
Pažymėjimas: išduodamas
Internetinis tinklapis : http://mokymaipro.lt/listings/n05-klientu-aptarnavimas/
Kontaktai
Pardavėjo kontaktiniai duomenys nėra rodomi, nes skelbimo galiojimas pasibaigė.