Galingas Bafang vidurinis variklis dviračiui
300 €
ID: 8103660
Skelbimo aprašas
"BAFANG BBS02b 750W".
Naudotas, bet labai geros būklės – nuvažiuota tik apie 500 km.
Viskas veikia idealiai!
Variklis tvirtinamas bet-kokio standartinio dviračio centre, vietoje įprastos priekinių žvaigždžių sistemos. Tokiu būdu paverčiant dviratį elektriniu.
> Tokio variklio privalumai prieš galinius variklius:
* DIDELĖ VAROMOJI JĖGA (rauna iš vietos gerai) variklis perduoda galią per pavarų sistemą, todėl lengviau įveikia kalnus nei net 1500W galinis variklis.
* DIDELIS GREITIS. Kadangi variklio žvaigždė 48T, suderinus ją su pvz. galine 11T nesunkiai išvystomas net ~50km/h!
* Greitas startas: sankryžoje numeti į 1 pavarą, tada greitai perjungi į 3, 5 ir greitėji be vargo.
> Techninė informacija:
* Galia: 750W, pikas 1127W
* Įtampa: 48V (nuo 40V iki 54V)
* Srovė: 25A
* Sukimo momentas: 160 Nm
* Labai tylus veikimas
* Suderinamas ir su 52V baterijomis (reikia koreguoti ekrano nustatymus)
* Automatinis pavarų perjungimo jutiklis – saugo grandinę nuo streso
* Greičio jutiklis, akceleratorius, pedalų asistavimas (PAS)
* Elektrinių stabdžių palaikymas
* Naujos kartos BBS02b (su raide "b") modelis su patobulinta elektronika – IRFB3077 MOSFET (vietoje senųjų P75NF75)
> Komplektacija:
* Bafang BBS02b variklis
* Greičio jutiklis
* Akceleratorius
* Pavarų perjungimo jutiklis (paprastai perkamas atskirai – pridedu)
* Ekranas APT 600C BLE (paprastai perkamas atskirai – pridedu)
* Kabeliai skirti sujungti priedus
* Specialus raktas tvirtinimui + varžtai, poveržlės
> Ekranas:
* APT 600C BLE. Naujo modelio ekranas (atskirai kainuoja apie 60Eur)
* Rodo greitį, galią (W), baterijos likutį, nuvažiuotą atstumą, kelionės laiką, laikrodį, PAS lygį ir t.t.
* Skiltyje „Range“ rodoma variklio temperatūra
(ekranas dar turi Bluetooth funkciją, bet nereklamuoju, nes kaip ir nėra suderinamo APP'so)
> Atliktos modifikacijos:
* Perrašyta programinė įranga: pataisytas bugas, kada su šiais varikliais neidavo naudotis akceleratorium kol minama. Dabar eina.
* Papildomas variklio sandarinimas nuo vandens (tarpinės yra papildomai apteptos vandeniui nepralaidžiu silikonu ir apklijuotos juoda juosta)
Nebuvo incidentų, tiesiog taip padaryta pagal kitų vartotojų patarimus forumuose.
* Kai kurie laidai buvo ilginti arba trumpinti pagal dviračio korpusą, visos jungtys sujungtos su maksimalia apsauga nuo vandens.
* Viena variklio srieginė skylė patrumpinta tačiau tai neturi įtakos tvirtinimui
> Nuorodos instrukcijoms:
* Kaip pritvirtinti variklį: https://youtu.be/3Rjx1-RVDEc?si=Ny9SIK8nkwidojsv&t=185
* Gilesnių parametrų konfigūravimo programa (PC): https://github.com/danielnilsson9/bbs-fw/wiki/Configuration-Tool
* USB kabelis parametrų keitimui: https://vi.aliexpress.com/item/1005007378646309.html
* 600C Ekrano instrukcija: https://www.manualslib.com/manual/3314995/Apt-600c-Ble.html
> Pastaba:
* Baterija pasirūpinate patys, taip pat žinoma reikės bendrų dviračiams remontuoti skirtų įrankių.
* Variklio ir priedų kosmetinė būklė tikrai gera. Yra pabraižymai, nubrozdinimai ir pan, bet tik ten kur detalės yra tvirtinamos prie dviračio. Kitaip tariant, kai viskas sumontuota – viskas atrodo tvarkingai ir niekas nekrenta į akis.
Mielai siunčiu ir paštomatu!
Tuomet iš Jūsų papildomai +5Eur.
Atliekamas bendros sumos pavedimas ir išsiunčiu.
Galite rašyti ir sms:
+370 68 44 82 44
Naudotas, bet labai geros būklės – nuvažiuota tik apie 500 km.
Viskas veikia idealiai!
Variklis tvirtinamas bet-kokio standartinio dviračio centre, vietoje įprastos priekinių žvaigždžių sistemos. Tokiu būdu paverčiant dviratį elektriniu.
> Tokio variklio privalumai prieš galinius variklius:
* DIDELĖ VAROMOJI JĖGA (rauna iš vietos gerai) variklis perduoda galią per pavarų sistemą, todėl lengviau įveikia kalnus nei net 1500W galinis variklis.
* DIDELIS GREITIS. Kadangi variklio žvaigždė 48T, suderinus ją su pvz. galine 11T nesunkiai išvystomas net ~50km/h!
* Greitas startas: sankryžoje numeti į 1 pavarą, tada greitai perjungi į 3, 5 ir greitėji be vargo.
> Techninė informacija:
* Galia: 750W, pikas 1127W
* Įtampa: 48V (nuo 40V iki 54V)
* Srovė: 25A
* Sukimo momentas: 160 Nm
* Labai tylus veikimas
* Suderinamas ir su 52V baterijomis (reikia koreguoti ekrano nustatymus)
* Automatinis pavarų perjungimo jutiklis – saugo grandinę nuo streso
* Greičio jutiklis, akceleratorius, pedalų asistavimas (PAS)
* Elektrinių stabdžių palaikymas
* Naujos kartos BBS02b (su raide "b") modelis su patobulinta elektronika – IRFB3077 MOSFET (vietoje senųjų P75NF75)
> Komplektacija:
* Bafang BBS02b variklis
* Greičio jutiklis
* Akceleratorius
* Pavarų perjungimo jutiklis (paprastai perkamas atskirai – pridedu)
* Ekranas APT 600C BLE (paprastai perkamas atskirai – pridedu)
* Kabeliai skirti sujungti priedus
* Specialus raktas tvirtinimui + varžtai, poveržlės
> Ekranas:
* APT 600C BLE. Naujo modelio ekranas (atskirai kainuoja apie 60Eur)
* Rodo greitį, galią (W), baterijos likutį, nuvažiuotą atstumą, kelionės laiką, laikrodį, PAS lygį ir t.t.
* Skiltyje „Range“ rodoma variklio temperatūra
(ekranas dar turi Bluetooth funkciją, bet nereklamuoju, nes kaip ir nėra suderinamo APP'so)
> Atliktos modifikacijos:
* Perrašyta programinė įranga: pataisytas bugas, kada su šiais varikliais neidavo naudotis akceleratorium kol minama. Dabar eina.
* Papildomas variklio sandarinimas nuo vandens (tarpinės yra papildomai apteptos vandeniui nepralaidžiu silikonu ir apklijuotos juoda juosta)
Nebuvo incidentų, tiesiog taip padaryta pagal kitų vartotojų patarimus forumuose.
* Kai kurie laidai buvo ilginti arba trumpinti pagal dviračio korpusą, visos jungtys sujungtos su maksimalia apsauga nuo vandens.
* Viena variklio srieginė skylė patrumpinta tačiau tai neturi įtakos tvirtinimui
> Nuorodos instrukcijoms:
* Kaip pritvirtinti variklį: https://youtu.be/3Rjx1-RVDEc?si=Ny9SIK8nkwidojsv&t=185
* Gilesnių parametrų konfigūravimo programa (PC): https://github.com/danielnilsson9/bbs-fw/wiki/Configuration-Tool
* USB kabelis parametrų keitimui: https://vi.aliexpress.com/item/1005007378646309.html
* 600C Ekrano instrukcija: https://www.manualslib.com/manual/3314995/Apt-600c-Ble.html
> Pastaba:
* Baterija pasirūpinate patys, taip pat žinoma reikės bendrų dviračiams remontuoti skirtų įrankių.
* Variklio ir priedų kosmetinė būklė tikrai gera. Yra pabraižymai, nubrozdinimai ir pan, bet tik ten kur detalės yra tvirtinamos prie dviračio. Kitaip tariant, kai viskas sumontuota – viskas atrodo tvarkingai ir niekas nekrenta į akis.
Mielai siunčiu ir paštomatu!
Tuomet iš Jūsų papildomai +5Eur.
Atliekamas bendros sumos pavedimas ir išsiunčiu.
Galite rašyti ir sms:
+370 68 44 82 44