Dažnai susiduriate su nugaros skausmu? Štai patarimai, kaip to išvengti:

Dažnai susiduriate su nugaros skausmu? Štai patarimai, kaip to išvengti:

Sutartinė
ID: 5939833
Atnaujintas:
Peržiūrėtas: 64
Dažnai susiduriate su nugaros skausmu? Štai patarimai, kaip to išvengti:

Skelbimo aprašas

Susiduriate su nugaros skausmais? Štai keletas paprastų patarimų, kad neskaudėtų nugaros:
- Niekada nekelkite daiktų susilenkę. Taisyklingas daiktų kėlimas yra ištiesta nugara, šiek tiek pritūpus.
- Venkite staigių, netaisyklingų judesių.
- Sėsdami į kėdę, ant fotelio, sofos ar pan., nesukriskite į juos staiga, atsisėskite neskubėdami.
- Sėdėdami prie kompiuterio išlaikykite taisyklingą sėdėsena: tiesi nugara būtinai atremta į kėdės atlošą, stačiu kampu ties keliais sulenktos kojos, status kampas tarp klubų ir juosmens, kompiuterio ekranas turi būti akių aukštyje, rankos ištiestos bei lengvai nuleistos ant stalo.
- Aukštakulnių batų neavėkite daugiau, kaip 2 valandas per dieną.
- Ryte ir vakare bei per darbo pertraukėles atlikite nesunkius tempimo pratimus kaklui, juosmeniui, padarykite keletą pritūpimų.
- Jeigu ilgai stovite, įtempkite pilvo raumenis, taip sumažinsite stuburui tenkantį krūvį.
- Lankykitės pirtyje: šilumos poveikis gerina tarpslankstelinių diskų mitybą.
- Plaukiokite baseine – tai bene geriausia treniruotė nugaros raumenims.
- Venkite darbo drėgnose, nešildomose patalpose.
- Reguliuokite kūno svorį. Viršsvoris turi neigiama įtaką stuburo būklei.
- Laisvalaikį leiskite kuo aktyviau: vaikščiokite, sportuokite, mankštinkitės.
- Miegoti lovoje stenkitės išsitiesę visu ūgiu ir ant neišgulėto čiužinio.
- Pasikonsultavę su specialistais atlikite nugaros raumenų tempimo bei stiprinimo pratimus.

Daugiau informacijos apie stuburo tempimą galite rasti mūsų svetainėje, adresu: http://www . sveika - nugara . lt
Sveikos nugaros kolektyvas
Savanorių pr. 206, Kaunas
Tel: 863086313
El. paštas: info @ sveika - nugara . lt
www . sveika - nugara . lt

Kontaktai

Vardas
UAB Sveika nugara
Telefonas
Interneto svetainė
Miestas
Visi miestai