Darbo su "sunkiais" klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai (online)

Darbo su "sunkiais" klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai (online)

109 €
ID: 7770517
Atnaujintas:
Peržiūrėtas: 46
Darbo su "sunkiais" klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai (online)
Daugiau nuotraukų (4)

Skelbimo aprašas

Balandžio 25 d. organizuojamas nuotolinis mokymo seminaras " Darbo su „sunkiais“ klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai".

Kas yra „sunkus“ klientas?
Kodėl Jūsų klientai būna „sunkūs“?
Kokią naudą įmonei ir darbuotojui suteikia „sunkus“ klientas?
Kaip kovoti su manipuliacijomis?

Mokymų programa skirta darbuotojams, kurie atsakingi už klientų aptarnavimą, paslaugų ar prekių pristatymą bei pardavimus, kurie savo darbe susiduria su pretenzijomis bei „sunkiais“ klientais.

Mokymų trukmė: 6 ak. val.
Mokymų laikas: 9.00-14.30
Mokymų vieta: zoom platforma.
Mokymų kaina: 109 Eur / asm. PVM neapmokestinama.
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą. Įskaičiuota kavos/arbatos pertraukėlės ir pietūs restorane.

Nagrinėjamos temos:
Skirtingi klientai – skirtingas bendravimas.
Kas yra „sunkus“ klientas? Klientų tipai.
„Sunkaus“ kliento nauda įmonei ir darbuotojui.
Bendravimas su „sunkiais“ klientais.
Efektyvus konflikto eigos kontroliavimas bei kliento prieštaravimų suvaldymas.
Užsikirtusios plokštelės technika.
Savo pozicijos išlaikymas ir tinkamas „Ne“ pasakymas.
Efektyvus kliento skundo telefonu valdymas.
Kaip „atsigauti“ po „sunkaus“ kliento?
Situacijos vertinimo įtaka darbuotojo elgesiui.

Lektorė: psichologė Gintarė Radvinskienė. Psichologijos bakalaurė ir magistrė, nuo 2007 metų dirbanti klientų ir personalo konsultavime, turinti praktinę patirtį mokymuose, intervizijų moderavime, išvykų, saviugdos, terapinių renginių organizavime. Mėgstamiausios mokymų temos susijusios su emocinės įtampos įveika ir valdymu, vidinių ir tarpasmeninių konfliktų sprendimu, motyvacijos didinimu bei darbo našumo kėlimu, sėkmingu bendravimu ir bendradarbiavimu, kūrybiškumo bei sąmoningumo ugdymu, asmenybės tobulinimu ir kt. Taiko aktyvaus mokymosi metodiką, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką bei metaforinių-asociatyvinių kortelių metodikas, mindfulness, regresinės terapijos bei Sedonos (emocijų paleidimo) praktikas. Nuolat tobulina savo kompetencijas dalyvaudama įvairiuose mokymuose ir seminaruose.


Balandžio mėn. vyksiantys atvirieji mokymai:

Balandžio 11 d. (nuotoliniai) Bendravimo psichologija – kelias į sėkmę
Balandžio 18 d. (kontaktiniai) Psichologinio klimato darbe gerinimas: naujas požiūris į darbo organizavimą
Balandžio 18 d. (nuotoliniai) Laiko planavimas ir darbo organizavimas
Balandžio 25 d. (nuotoliniai) Darbo su „sunkiais“ klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai


Atvirieji mokymo seminarai vyksta:

Kontaktiniai - viešbučio „Corner“ konferencijų salėje, T. Ševčenkos g. 16, Vilnius
Nuotoliniai – zoom platformoje.

Registruokitės, teiraukitės [email protected] , telefonu +370 618 48891
https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija

Mūsų lektorių komanda yra pasiruošusi parengti ir vykdyti mokymų programą, aktualią Jūsų kolektyvui, atsižvelgiant į organizacijos specifiką, mokymų tikslus, išsakytus poreikius.

Kontaktai

Vardas
Ramunė
Telefonas
Interneto svetainė
Miestas
Visi miestai
El. paštas

Panašūs skelbimai

VIP skelbimai