Darbo su "sunkiais" klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai

Darbo su "sunkiais" klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai

129 €
arba skolinkis geriausiomis sąlygomis. Daugiau
ID: 7140447
Atnaujintas:
Peržiūrėtas: 3
Darbo su "sunkiais" klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai

Skelbimo aprašas

Kviečiame registruotis ir dalyvauti 2019 m. gruodžio 12 d. Kaune vyksiančiame mokymo seminare „Darbo su "sunkiais" klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai“.

MOKYMAI VYKS: viešbučio „Best Western Santaka“ konferencijų salėje, J. Gruodžio g. 21, Kaune.
MOKYMŲ TRUKMĖ: 8 ak. val. (nuo 9.00 iki 16.10).

MOKYMŲ KAINA: 129 Eur./asm.
(Įskaičiuota: mokomoji medžiaga kiekvienam dalyviui, priemonės, reikalingos mokymams, grįžtamasis ryšys dalyviams, pažymėjimai. Kava/arbata, pietūs restorane.)

MOKYMŲ PROGRAMA SKIRTA: darbuotojams, kurie atsakingi už klientų aptarnavimą, paslaugų ar prekių pristatymą bei pardavimus, kurie savo darbe susiduria su pretenzijomis bei „sunkiais“ klientais..

PAGRINDINĖS TEMOS:
Bendravimas ir individualūs skirtumai.
Skirtingi klientai – skirtingas bendravimas.
Kas yra „sunkus“ klientas.
Klientų tipai.
„Sunkaus“ kliento nauda įmonei ir darbuotojui.
Bendravimas su „sunkiais“ klientais.
Pretenzijos, kritika, manipuliavimas – kaip elgtis?
Efektyvus konflikto eigos kontroliavimas bei kliento prieštaravimų suvaldymas.
Efektyvus kliento skundo telefonu valdymas.
Konstruktyvus kaltinimo situacijų valdymas.
Klientų reakcijos ir netinkami darbuotojo veiksmai.
Darbuotojo elgesys suklydus.
Kaip „atsigauti“ po sunkaus kliento.

https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija

Registruokitės, detalių programų teiraukitės info@personaloprojektai.lt arba telefonu +370 618 48891.

Organizuojame vidinius mokymus įmonėse/įstaigose. Vidiniai mokymai vykdomi visoje Lietuvoje!

Kontaktai

Vardas
Ramunė
Telefonas
Interneto svetainė
Miestas
Kaunas
El. paštas