Paslaugos, ratų montavimasbalansavimas, automobiliu gabenimas is vokietijos, danija lietuva keleiviu vezimas

Automobilių pervežimas iš Vokietijos, Olandijos, Belgijos.

SURANDAME, NUPERKAME PAGAL INDIVIDUALU UŽSAKYMA!, PARVEŽAME !!! ir pristatome į Lietuva!!! Dalyvaujame atliekant technine apziura, uzregistruojant automobilius!!! Cars from Europe by individual order. Автомобили из Европы в индивидуальных заказов. Galimi visi atsiskaitymo būdai (gryni, pavedimas). Penkiaviečiu traliuku gabename automobilius iš Vokietijos, Anglijos, Danijos, Norvegijos, Olandijos, Ispanijos, Airijos, Prancuzijos, Belgijos, Švedijos, Italijos, Austrijos, Vengrijos, Lenkijos, Graikijos, Latvijos, Estijos.
Visi miestaiSutartinė4

LIETUVA-ANGLIJA-SKOTIJA Keleiviu,siuntiniu,gyvunu,auto vezimas.

Iš LIETUVOS į ANGLIJĄ: Antradieniais,Ketvirtadieniais,Šeštadieniais iš LT! Iš ANGLIJOS į LIETUVĄ: Pirmadieniais,Antradieniais,Ketvirtadieniais,Penktadieniais,Šeštadieniais,Sekmadieniais iš UK! Kiekvieną savaitę vežame keleivius,siuntinius,gyvūnus į\iš Anglijos, Vokietijos,Olandijos,Belgijos,Prancūzijos.Mikroautobusais VW Crafter 2015m. erdvus,patogus,DVD,atlenkiamos sėdynės.Visi keleiviai apdrausti.GABENAME AUTOMOBILIUS. LT +37064509951; UK +447520201687 +447589624879 www.Marbusas.lt https://www.facebook.com/marbusas info@marbusas.lt
2017-04-24
Visi miestaiSutartinė4

Vežame į ir iš Italiją,Šveicariją, Austriją,Vokietiją.

VOKIETIJA-AUSTRIJA-SVEICARIJA-ITALIJA Kiekvieną savaitę erdviu mikroautobusu į ir iš: Lietuvos, Vokietijos, Šveicarijos, Italijos, Austrijos mes vežame: – keleivius, siuntas, gyvūnus, baldus, buitinę techniką, motociklus ir kitus įvairius krovinius. – padedame persikraustyti iš vienos šalies į kitą. Kontaktai tel. +37068372777 el. info@pervezimass.lt www.pervezimass.lt Keleivius vezame is Italija Siuntiniai i Italija verslo siuntos i Sveicarija siuntos is Sveicarijos siuntiniai is Italijos siuntiniai Italija Lietuva siuntu pervezimas darbas siuntu pervezimas i Sveicarija siuntu...
KlaipėdaSutartinė2

Peugeot-206 galinio tilto remontas

peugeot-citroen,renault galinio tilto remontas.Garantija-1metai.Turiu suremontuota pakeitimui.Pakeitimas apie 2-val
Jurbarkas90 €2

VEZAME I/IS SKOTIJOS MASINAS, KROVINIUS

Vezame masinas, motociklus, dviracius, baldus, smulkius krovinukus, siuntinius ir keleivius i SKOTIJA PER ANGLIJA IR IS JOS. Isvykstame penktadieniais i SKOTIJA per ANGLIJA, o atgal i LIETUVA - pirmadieniais Krovinius Skotijoje ir Anglijoje paimame ir pristatome iki namu. Uz siuntu sauguma garantuojame. KONTAKTAI: +37060250948 +447563891858

AUTOMOBILIU GABENIMAS i/is Europos

Gabename automobilius 1,8,9 vietų autovežiais iš Europos į Lietuvą ir iš Lietuvos į bet kurią Europos sąjungos valstybę. Reguliariai važiuojame į Vokietiją, Belgiją, Olandiją, Prancūziją, Airiją, Daniją, Italiją, Austriją, Ispaniją ir Skandinavijos valstybes. Įmonė teikia visas garantijas, turi CMR draudimą. Detalesne informaciją suteiksime tel. LT +37068562658; Uk +447700306070 UAB "Po Europa" Įm.kodas: 303270406 PVM kodas: LT100004585377 Lygybes g. 21-86, Kaunas, Lietuva Tel.: +37068562658 +447700306070 e.mail.: poeuropa123@gmail.com Automobilių gabenimas,...
2017-04-26
Visa LietuvaSutartinė2

Vežame Automobilius,krovinius iš LT, Anglijos/Belgijos/Olandijos ir kitos ES

Vežame moto technika,automobilius, statybines medžiagas,langus,baldus,perkraustome daiktus ir t,t. Kroviniai iki 3,5 tonos .Mikroautobusu +Tentine priekaba ilgis 4,5m. Plotis 2m. Tento .aukstis 1.8m.iki 3,5 tonu.,Arba tralu platforma ilgis 5m. iki 2,4 tonu.. Mikroautobusus max ir didesnius auto varome sava eiga Paimame pristatome nuroditu adresu, greitai ,saugiai +447933012498, +37067398399
2017-04-25

Kroviniu ,auto gabenimas Lietuva, Vokietija, Olandija, Belgija, Anglija

Vežame automobilius, auto-moto technika,siuntas,baldus,rubus,statybines medziagas,langus, perkraustome ir t,t. Mikroautobusais su priekaba iki 3,5 tonu. Priekaba ilgis 4,5m. plotis 2,0.metr. tento aukstis 1,8m. veža iki 2,1 tonos. Tralu platforma ilgis 5m. iki 2,4 tonu. Vykstame Šiaulių, Panevėžio,Ukmerges,Vilniaus, Kedainiu,Jonavos,Kauno, Klaipedos, Alytaus, Marijampolės ir t.t Paimame iš jūsų miesto , pristatome pagal adresa, greitai ir saugiai +37067398399 +447933012498
2017-04-22
Visi miestaiSutartinė2

Sijotas juodzemis, kompostas, zvyras,DURPES,galima maisuose

5-8 kubai,siuksliu isvezimas,kompostas,zvyras,zeme, SILAUOGIU DURPES, ISRASOME SASKAITA FAKTURA,turime transporta 2,3,5, 11 ,12, 24 tonu:ford, mitsubishi,kamaz,scania, man, mercedes.parduodamas:KOMPOSTAS,smelis, pjuvenos,zvyras, skalda,zeme, juodzemis, augalinis sluoksnis.Vezame-1kubas, 2kubai,3kubai,4 kubai, 5 kubai,6kubai,7kubai,1 tona, 2tonos, 3tonos.Paslaugos:Kroviniu gabenimas,statybiniu medziagu isvezimas,mikroautobuso nuoma,,gruzo isvezimas, statybiniu siuksliu isvezimas,pigiai,nebrangiai, birus kroviniai, kroviniu vezimas. nestandartiniu kroviniu gabenimas, baldu isvezimas, langu...
2017-04-19
Vilnius28,96 €2

PIGI TRUMPLAIKE IR ILGALAIKE AUTOMOBILIŲ NUOMA VILNIUJE !

Nuomojamas ekonomiškas, patikimas bei manevringas TOYOTA YARIS VERSO. Automobilis yra labai patogus, erdvus, praktiškas, tvarkingas, švarūs bei paruoštas Jūsų kelionei. Automobilis nuomojamas tik asmenims nuo 25 m. ir turintiems 2 m. vairuotojo stažą. Automobilis apdraustas civiliniu draudimu ir turi Lietuvoje galiojančia pagalba kelyje visą parą 24/7. Turime ir kitų dyzelinių bei benzininių automobilių. Nuomos kaina yra skaičiuojama individualiai kiekvienam klientui, ji priklauso nuo pasirinkto automobilio, nuomos laikotarpio bei nuvažiuotų kilometrų.
2017-04-29
Visi miestaiSutartinė

Kuro sistemos ir purkštuku valymas

Kuro sistemos ir purkštuku valymas Sunkiai užsiveda ir nestabiliai dirba variklis? Padidėjo kuro sąnaudos ir sumažėjo variklio trauka? IŠEITIS - KURO SISTEMOS VALYMAS Profesionalia įranga ir medžiagomis valom kuro sistemos (benzininių ir dyzelinių variklių) www.akzoos.stailas.lt
Vilnius43,44 €

Mikroautobuso nuoma su vairuotoju Kaune Tel:864314115

Vežame Jūsų turimas keleivių grupes mikroautobusu (8-ietos+1 vairuotojas) įvairiomis progomis (vestuvės, sodybos, viešbučiai, mergvakariai, bernvakariai, laidotuvės,sporto renginiai, parodos, spa centrai, verslo renginiai, konferencijos, vandens parkai, kaimo turizmo sodybos, ekskursijos, keliones Lietuvoje ir užsienyje, gimtadieniai, krikštynos, oro uostai, jūrų uostai, įmones darbuotojų nuvežimas i užsienį ) Jūsų pasirinktais maršrutais Lietuvoje ir Europoje (pvz.: Lenkija - Varšuva, Varšuvos oro uostai: Frederic Chopin oro uostas, Modlin oro uostas, Gdanskas,Gdansko oro...

Vezame i Modlin oro uosta TEL:864314115

Vezame keleiviu grupes i Modlin oro uosta TEL:864314115 keleivinio mikroautobusiuko nuoma su vairuotoju mikroautobusiuko nuoma su vairuotoju kaune mikriukas is kauno mikriukas atvaziuos i kauno rajona autobusiukas kaune mikroautobusiuko nuoma autobusiuko nuoma atvažiuos jums pageidaujamu laiku mikroautobuso paslaugos kaune kauno rajone raj busiuko nuoma zmoniu pervezimui mikroautobusas vezame i gdanska Gdanskas Gdansko oro uosta Vroclavas lodze Krokuva Krokuvos oro uostas lubline lublinas lublino poznanas poznanes koninas liepoja jurmala autobusiuku vairuotojas su mikroautobusu veza...

ISPANIJA—LIETUVA 05—08/09

Gryžtame is Ispanijos su krovininiu mikroautobusu. Ieskome krovinio. Visa informacija telefonu..
VilniusSutartinė

Perkraustymo paslaugos. Kroviniu pervežimas. 860419732

Teikiame įmoniu ir gyventoju turto perkraustymo paslaugas. Gabename pianinus, krovėju paslaugos. kainos sutartines. Mes siūlome savo klientams krovinių pervežimo, perkraustymo paslaugas, perkraustymas Vilniuje. 7-nių metų patirtis, saugiai perkraustys Jūsų turimą turtą. Nebrangiai išvežame statybines šiukšles, lovas, baldus, buitinę techniką. Atliekame šias paslaugas: • Perkraustymo paslaugos • Krovėjų paslaugos • Krovėjas - pakuotojas • Baldų pervežimas • Baldų, daiktų pakavimas • Buitinės technikos pervežimas • Baldų surinkimas • Baldų išrinkimas • Pianinų...
VilniusSutartinė

Perkraustymo paslaugos. Kroviniu pervežimas. 869022228

Teikiame įmoniu ir gyventoju turto perkraustymo paslaugas. Gabename pianinus, krovėju paslaugos. kainos sutartines. Mes siūlome savo klientams krovinių pervežimo, perkraustymo paslaugas, perkraustymas Vilniuje. www.kraustymai.com 7-nių metų patirtis, saugiai perkraustys Jūsų turimą turtą. Nebrangiai išvežame statybines šiukšles, lovas, baldus, buitinę techniką. Atliekame šias paslaugas: Perkraustymo paslaugos Krovėjų paslaugos Krovėjas - pakuotojas Baldų pervežimas Baldų, daiktų pakavimas Buitinės technikos pervežimas Baldų surinkimas Baldų išrinkimas Pianinų...

PERVEZAME BALDUS, STATYBINES MEDZIAGAS, MEDIENA KLAIPEDOJE IR UZ JOS 868651253

KLAIPEDOJE - IR PO LIETUVA - PERVEZIMAI mikroautobusu ir tentiniu krovininiu mikroautobusu. PERKRAUSTYMAS tik mikroautobusu. ** KROVEJO PASLAUGA tik su mikroautobusu. ** Vezame BALDUS, BUITIES TECHNIKA, MEDIENA, STATYBINES MEDZIAGAS, ir kt. ** Isvezame SENUS BALDUS IR BUTINE TECHNIKA. ** Vezame PO LIETUVA ivairius krovinius ** Isvezame STATYBINES ATLIEKAS MAISUOSE. ** DIRBAME PO DARBO VALANDU, SAVAITGALIAIS IR SVENCIU DIENOMIS. ** Israsome saskaitas fakturas. ** MINIMALUS UZSAKYMO LAIKAS - 1 val. ** KROVEJO PASLAUGA - 6 - 8 EUR. 1...

KRAUSTOME PERVEZAM KROVINIUS KLAIPEDOJE IR LIETUVOJE 868651253

KLAIPEDOJE IR PO LIETUVA - PERVEZIMAI mikroautobusu ir tentiniu krovininiu mikroautobusu. PERKRAUSTYMAS tik mikroautobusu. ** KROVEJO PASLAUGA tik su mikroautobusu. ** Vezame BALDUS, BUITIES TECHNIKA, MEDIENA, STATYBINES MEDZIAGAS, ir kt. ** Isvezame SENUS BALDUS IR BUTINE TECHNIKA. ** Vezame PO LIETUVA ivairius krovinius ** Isvezame STATYBINES ATLIEKAS MAISUOSE. ** DIRBAME PO DARBO VALANDU, SAVAITGALIAIS IR SVENCIU DIENOMIS. ** Israsome saskaitas fakturas. ** MINIMALUS UZSAKYMO LAIKAS - 1 val. ** KROVEJO PASLAUGA - 6 - 8 EUR. 1 val. MIKROAUTOBUSU:...

PERVEZIMAI PERKRAUSTYMAI KLAIPEDOJE IR PO LIETUVA 868651253

PERVEZIMAI PERKRAUSTYMAI KLAIPEDOJE IR PO LIETUVA 868651253

Auto bokštelio, autobokštelių, automobilinio bokštelio, keltuvų nuoma

Autobokštelių nuoma Kaune ir ne tik, įvairiems darbams jums patogiu laiku. Autobokštelių strėlės aukštis – 16 ir 24 metrai. Mažesnio autobokštelio paprastas valdymas, manevringas (sukinėjasi ir vartosi krepšys), maža mąsė, galimas svoris krepšyje 200 kg. Didesnio autobokštelio sukinėjasi krepšys, galimas svoris krepšyje 265 kg. Galiu išvalyti ar sutvarkyti stogo "latakus" (lovelius), galiu sumontuoti latakus, lietvamzdžius, palanges ir kitus skardos gaminius. Taip pogi galiu pakeisti ar sutvarkyti kiemo, aikštės šviestuvus, lempas. Atlieku medžio genėjimo darbus,...

Auto bokštelio, autobokštelių, automobilinio bokštelio, keltuvų nuoma

Keleivių pervežimas į Norvegija 869818264

Siuntos, keleiviai į Norvegija 869818264 UAB Vakarų ekipažas tai Jūsų patikimiausias partneris vežant keleivius, siuntas ir krovinius į/iš Norvegijos. Susisiekite su mumis ir mes pasirūpinsime, kad Jūs ar Jūsų siunta būtų saugiai ir laiku pristatyta į Jūsų pageidaujama vietą. Siuntos Lietuvoje surenkamos kiekviena trečiadieni. KETVIRTADIENIAIS - Į NORVEGIJA, ŠEŠTADIENIAIS - Į LIETUVA. Vežame siuntas, keleivius gyvūnus, krovinius, teikiame perkraustymo paslaugas. INFORMACIJA: +37069818264 / +4748661021

Siuntos į Norvegija, Švedija 869818264

Siuntos į Norvegija. 869818264 Ketvirtadieniais - į Norvegija, Šeštadieniais - į Lietuva. Vežame siuntinius, keleivius, gyvūnus ir kitokias siuntas. Siuntas pristatome per 2 dienas nuo išvykimo iš Lietuvos. SIUNTAS LIETUVOJE SURINKINĖSIME GEGUŽĖS 3, 10, 24, 31 DIENOMIS. IŠ LIETUVOS IŠVYKSTAME GEGUŽĖS 4, 11, 25 DIENOMIS. NORVEGIJOJE SIUNTAS SURINKINĖSIME BALANDŽIO 28~29, GEGUŽĖS 5~6, 12~13, 26~27 DIENOMIS. INFORMACIJA: Dėl siuntinių pristatymo kreipkitės į UAB Vakarų ekipažą tel: +37069818264 / +4748661021 / www.facebook.com/vakaruekipazas

Siuntos į Norvegija iš Klaipėdos

Kiekviena savaite vežame keleivius, siuntinius, gyvūnus ir kitas Jūsų pageidaujamas siuntas maršrutu Lietuva - Norvegija - Lietuva. Siuntas pristatome per 2 dienas nuo išvykimo iš Lietuvos. SIUNTAS LIETUVOJE SURINKINĖSIME GEGUŽĖS 3, 10, 24, 31 DIENOMIS. IŠ LIETUVOS IŠVYKSTAME GEGUŽĖS 4, 11, 25 DIENOMIS. NORVEGIJOJE SIUNTAS SURINKINĖSIME BALANDŽIO 28~29, GEGUŽĖS 5~6, 12~13, 26~27 DIENOMIS. Dėl siuntų ar keleivių pervežimo kreipkitės į UAB Vakarų ekipažą tel: +37069818264 / +4748661021 / http://www.facebook.com/vakaruekipazas

ПЕРЕВОЗКА ТРАНСПОРТНЫХ СРЕДСТВ КАУНАС KAUNAS ЭВАКУАТОР

Pervežame ivairias transporto priemones: žemus sportinius automobilius, dzipus, mikroautobusus, traktorius, įskaitant nevažiuojančius po autoįvykio-be ratų ir panašiai. Traukiame iš grovių.Galinga hidraulinė gervė.2 automobilių transportavimas vienu metu. Keliamoji galia iki 3.5tonu. Dirbam visą parą KAUNE ir visoje LIETUVOJE be išeiginių. +37060644111 Перевожу битые автомобили, микроавтобусы и т.д. А также все другие транспортные средства по Каунасу и всей Литве. Длина платформы 5m. Мы работаем круглосуточно, без выходных и перерыва на обед! Звоните - мы Вам...

PAGALBA KELYJE KAUNAS

Pervežame ivairias transporto priemones: žemus sportinius automobilius, dzipus, mikroautobusus, traktorius, įskaitant nevažiuojančius po autoįvykio-be ratų ir panašiai. Traukiame iš grovių.Galinga hidraulinė gervė.2 automobilių transportavimas vienu metu. Keliamoji galia iki 3.5tonu. Dirbam visą parą KAUNE ir visoje LIETUVOJE be išeiginių. +37060644111 Raktiniai žodžiai: Traliukas, tech.pagalba, tralas, automobiliu pervežimas, nuvežimas, autovežis, techninė pagalba, traliuko paslaugos, tralo paslaugos, automobiliu gabenimas, techninė pagalba kelyje Перевожу битые автомобили,...
Kaunas2,9 €

TECHNINĖ PAGALBA VISA PARA

Siūlome transportavimo paslaugas. Pervežame įvairias transporto priemones: žemus sportinius automobilius, džipus, mikroautobusus, traktorius, mobilius keltuvus,įskaitant nevažiuojančius, po autoįvykio-be ratų ir panašiai. Traukiame iš grovių. Galinga hidraulinė gervė.Reguliuojamo aukščio, nusileidžianti platforma. Dviejų automobilių transportavimas vienu metu. Keliamoji galia iki 3.5tonu. Dirbam visą parą Kaune ir visoje Lietuvoje,be išeiginių. +37060644111 Перевожу битые автомобили, микроавтобусы и т.д. А также все другие транспортные средства по Каунасу и всей Литве....

Traliukas Kaune visa para

Pervežame ivairias transporto priemones: žemus sportinius automobilius, dzipus, mikroautobusus, traktorius, įskaitant nevažiuojančius po autoįvykio-be ratų ir panašiai. Traukiame iš grovių.Galinga hidraulinė gervė.2 automobilių transportavimas vienu metu. Keliamoji galia iki 3.5tonu. Dirbam visą parą KAUNE ir visoje LIETUVOJE be išeiginių. +37060644111 Raktiniai žodžiai: Traliukas, tech.pagalba, tralas, automobiliu pervežimas, nuvežimas, autovežis, techninė pagalba, traliuko paslaugos, tralo paslaugos, automobiliu gabenimas, techninė pagalba kelyje, transportavimas, pervežimai,...