Sodas, daržas

Apsaugos kameros, slaptos kameros, IP kameros...

Vaizdo stebejimo iranga skirta namu apsaugai. Maksimaliai ;pritaikyta eiliniam vartotojui, nereikalauja spec. žinių. Konultuojame, patariame kaip savarankiškai įsirengti -susimontuoti stebėjimo sistemą. Konkurencingos kainos, - nurodykite kur pigiau ir mes dar sumažinsime kainą. Kaunas. tel. 868568158. Išsamiau žemiau nurodytoje svetainėje :: www.ccd.lt
Kauno m. 144,52 €

Plastikinės lauko šluotos www.plastonas.eu

Gamintojas parduoda plastikines lauko šluotas. Plastmasinė šluota ir Plastmasinė kiemo šluota (su kotais) - 3,20 Eur/vnt + PVM. Šluotos be kotų - 2,60 Eur/vnt + PVM. Perkant didesniais kiekiais, taikomos nuolaidos. Ieškome pastovių pirkėjų/verslo partnerių, pardavimams didesniais kiekiais. Superkame plastiko atliekas perdirbimui.
Panevėžys Sutartinė

Nauja vokiska Gardena medziu aukstapjove pjuklas

PUIKI KALĖDINĖ DOVANA! TELEFONO NR UŽSAKYMAMS. 860180806 Nauja vokiška "Gardena" medžių aukštapjovė-genėtuvas-pjūklas. AKCIJINĖ KAINA TIK 350 eur,pristatysime kurjeriu per 1-2 d.d. po apmokėjimo! Teleskopinis genėtuvas tarp GARDENA sodo įrankių yra tarsi "žirafa". Jį naudodami, viską galite patogiai pasiekti nuo žemės nenaudojant kopėčių. Teleskopinį genėtuvą galima naudoti medžių viršūnėms retinti ir šakoms dideliame aukštyje pjauti. Dėl teleskopinės rankenos juo galima pasiekti sunkiai pasiekiamas šakas. Ši rankena yra lengva, todėl galite patogiai ir be pastangų...
Visi miestai260 €

Šilauogių sodinukai

Dėmesio ! 2018m. Spalio 6d.,šeštadienį,12val. Panevėžyje vyks konferencija,susitikimas,mokymai. Adresas: Panevežio Aplinkkelio g. 5, Šilagalio kaimas, Panevėžio seniūnija, LT-36220 Panevėžio rajonas. Paslaugų kompleksas „Šermutas“ Temos: Joost Henselmans (Elitiniai braškių daigai) 12:00val. Duco van der Ween (Mivena trąšos) 14:00val. Proagro (laistymo sistemos,šiltnamiai) 15:30val. Renginys tik stambesniems augintojams,ne sodininkams-mėgėjams. Renginys nemokomas. Butina registracija. tel.:865773907,864399636 arba el.paštu vilme75@gmail.com,mivenatrasos@gmail.com...
Kaunas3 €

Tvoros

Visu rusiu tvoros .Gaminame ir montuojame betonines dekoratyvines tvoras.Atvaziuojame ismatuojame ir parenkame tinkama ornamenta nemokamai.Po darbu suteikiame 5 metu garantija.

Vandens siurblys vibracinis

Vibracinis vandens siurblys, siurbiantis iš dugno. Naujas su 6 mėn garantija. h max 60 m. 20 m laidas.
Vilnius20 €

Benzininis vandens siurblys

Benzininis vandens siurblys SUPTEC 10-B 2,2 AG, išėjimas 1. Naujas, 12 mėn. garantija.
Vilnius97 €

DABAR TIK 80 €. teleskopinės gyvatvorių žirklės MEEC

Galia: 600 W, Maksimalus kerpamos šakos storis: 20 mm. Pjovimo juostos ilgis: 41 cm. Reguliuojamas teleskopinis kotas 90-140 cm. Bendras ilgis iki 2,70 m. Reguliuojama pjovimo galva: po 90 laipsnių sukimasis į šonus ir 90 laipsnių fiksavimo pakopų palenkimas žemyn. Elektros kabelio ilgis 35 cm. Svoris 5 kg. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Kaunas. Siuntimas į kitą miestą 5 €.
Visi miestai110 €

DOVANOJA ŽEMĘ Šiauliuose

DOVANOJA ŽEMĘ Šiauliuose (apie 20 kub., išsivežti, pasikrauti patiems) 8 698 41169
Šiauliai Sutartinė

DOVANOJA: ŽEMĘ Šiauliuose (apie 200 kub., išsivežti, pasikrauti patiems)

DOVANOJA: ŽEMĘ Šiauliuose (apie 200 kub., išsivežti, pasikrauti patiems) 8 698 41169
Šiauliai Sutartinė

DOVANOJU. Gruntą sklypo susikėlimui Šiauliuose.

3 dalių sodo įrankių komplektas GARDEN 900 W

Benzininis dvitaktis 33 cm3 variklis Galia: 0,9 kW Komplekte trimeris su pjovimo disku, priedas gyvatvorėms kirpti ir priedas šakoms genėti. Papildomai galima įsigyti 0,5 m prailginimą - 25 €. Kaunas Siuntimas į kitą miestą 6 €.
Visi miestai110 €

NAUJAS LOMBARDAS SEVCENKOS 9,TEL.:867777715, PRIE MINDAUGO MAXIMOS

NAUJAS LOMBARDAS SEVCENKOS 9,TEL.:867777715, PRIE MINDAUGO MAXIMOS emil.ALGIRDO.LOMBAS@GMAIL.COM LOMBARDAS VISA PARA 865639993,KALVARIJU 59A !!!DOMINA VISKAS KAS TURI KOMERCINE VERTE Prisireikė pinigų? O skolintis iš kitų nesmagu? WWW.LOMBAS.LT PARDUODAME Skubiai suteikiame PASKOLAS už užstatą, į užstatą imam viską, kas turi komercinę vertę. Domina ir dideli kiekiai VISOJE LIETUVOJE. SUPERKAME/SUTEIKIAME PASKOLAS UŽ: taurius metalus, juvelyrinius dirbinius, antikvariatą, audio - video techniką, kompiuterius, mobiliuosius telefonus ir viską, kas turi komercinę vertę. REMONTUOJAME:...
Visi miestai777 €

Žoliapjovė Husqvarna,Honda,Partner,Viking,Flymo

Žoliapjovė Husqvarna,Honda,Partner,Viking,Flymo 1.HONDA OHV 4t. variklis,plotis 53cm,dvi pavoros,savaeigė.-160eur 2.HONDA OHV 4t. variklis,plotis 53cm,savaeigė.-180eur 3.Ameriketiska Snapper Briggs & Stratton variklis,plotis 53cm,savaeigė.su krepšiu.-180eur 4.FLYMO Briggs & Stratton variklis,plotis 46cm,savaeigė.su krepšiu.Kaina 150eur 5.FLYMO Briggs & Stratton variklis,plotis 46cm,savaeigė.be krepšiu.-130eur 6.GINGE-ALKO Briggs & Stratton variklis,plotis 46cm,savaeigė.su krepšiu.-150eur 7.Husqvarna Briggs & Stratton variklis,plotis 46cm,savaeigė,mazai nauduota...
Vilnius110 €

Klippo Brigsas variklis,aliumininis korpusas,savaeigė

Klippo Brigsas variklis,aliumininis korpusas,savaeigė.Kaina 190eur
Vilnius190 €

Šiltnamiu PAVASARINIS IŠPARDAVIMAS

Siūlome įsigyti viena iš populiariausių bei labiausiai perkamų šiltnamių , pagamintų iš omega tipo cinkuotų profilių. Tokia šiltnamio konstrukcija suteikia gaminiui tvirtumą bei stabilumą , o dėka kanalinio polikarbonato dangos, viduje susiformavęs mikroklimatas skatina intensyvesnį augalų vystimąsi ir ankstyvesnį derliaus subrendimą. Šiltnamio privalumai : PATVARUS Šiltnamio dangai naudojama Vokiški UV atsparūs kanalinio polikarbonato lakštai. Tai pažangi šiltnamių dengimo medžiaga, kuri savo apsauginėmis savybėmis žymiai pranoksta stiklą. Kanalinis polikarbonatas garantuoja ypatingą...
Klaipėda115,85 €

Pigus lengvai surenkami ŠILTNAMIAI,lizingas 0,0%

Tai pakankamai tvirtas šiltnamis. Šio šiltnamio rėmas pagamintas iš keturkampio vamzdžio 20x20 mm, arkos (lankai) kas 0,67m, priekinė ir galinė dalis karkaso pilnai surinkta( suvirinta), lankai išlenkti iš vientiso vamzdžio, durys ir orlaidės abiejuose galuose. Polikarbonatinė danga POLYGAL firmos su 10 metu garantija. Šiltnamis labai lengvai surenkamas. Šiltnamių kainos: Šiltnamis TVIRTUOLIS 6 Dydis 6m2.Ilgis 2,00m. Plotis 3,0m.Aukštis 2 m. Du ventiliaciniai langai. Dvi durys iš abiejų galų. Su tvirtinimo kojomis į žemę. Polikarbonato danga 4mm. galima ir 6mm. kaina 265...
Visi miestai265 €

Sodybų projektavimas, želdinių dizainas

Aplinkos projektavimas, eksterjero dizainas, mažoji architektūra. Kraštovaizdžio formavimas, funkcinių zonų išdėstymas. Takų, apšvietimo (funkcinio ir dekoratyvaus) sistemų projektavimas. Augalų parinkimas, kompozicijų sudarymas. Alpinariumų, gėlynų, vandens telkinių projektavimas. 2D, 3D projektai, projektų įgyvendinimas, projektų autorinė priežiūra. Konsultacija, atvykimas – nuo 10 Eur.; Eskizas su augalų parinkimu – nuo 60 Eur.; Vizualizacija (foto montažas) – nuo 40 Eur;; Pilnas projektas – nuo 150 Eur. Želdynų įrengimas bei priežiūra – pastovi bei ilgalaikė. Kapaviečių...
Visi miestaiSutartinė

Visuomeninių ir privačių teritorijų projektavimas, želdinių dizainas

Projektuojame individualių sklypų aplinką, o taip pat kavinių, restoranų, viešbučių, bankų, universitetų, mokyklų, darželių ir kitų visuomeninių pastatų teritorijoms. Vaikų namų, globos ir senelių namų, darželių bei mokyklų teritorijų projektams bei konsultacijoms kaip sutvarkyti ar pakeisti aplinką taikome ypatingas nuolaidas. https://sites.google.com/site/eksterjeroprojektai/ kompoziciniaisprendimai@gmail.com Mob.tel.nr.: 8 604 00377 Apželdinimas, apželdinimo, aplinka, paslaugos, paslauga, aplinkos, tvarkymas priežiūra, priežiūros, darbai, augalai, augalų, derinimas,...
Visi miestaiSutartinė

Apželdinimo paslaugos, želdinių dizainas, projektai, vizualizacijos, ...

Paslaugos apželdinimo srityje pagal klientų poreikius: įvardinkite sumą, kurią planuojate skirti savo sklypo želdyno projektui, o mes pasiūlysime paslaugas, ką optimalaus galime padaryti, suprojektuoti, įgyvendinti... Siūlomos paslaugos: Rengiame aplinkos sutvarkymo projektus, vizualizacijas teritorijoms prie gyvenamųjų, mokslo, visuomeninių, gamybinių pastatų. Projektuojame privačias sodybas, miesto parkus ar mažus kiemelius, kaimo turizmo sodybas ar tik nedideles terasas, lodžijas, balkonus... Rengiame takų, apšvietimo sistemų, alpinariumų, gėlynų projektus. Parenkame augalus...
Visi miestaiSutartinė

Sodybų projektavimas, vizualizacijos, želdinių parinkimas, dizainas, pristatymas

Pagal kiekvieno kliento poreikius bei galimybes pasiūlysime optimaliausią variantą - sprendimą, kaip sutvarkyti privačią sodybą, darželio ar mokyklos teritoriją, atnaujinti miesto parką ar pratęsti gyvenamą erdvę terasoje, lodžijoje, jaukiai ją apželdinant. Paslaugos: takų, apšvietimo (funkcinio ir dekoratyvaus) projektavimas; aplinkos želdinių projektavimas - galimas tik eskizas arba pilnas projektas su augalų sodinimo planu; vizualizacijų rengimas - kaip atrodys tikslinė teritorijos vieta, kokie augalai sudarys kompoziciją ir pan... - viskas pateikiama vizualiai, pagal pasirinkimą -...

Dažai lauko medienai

PARDUODU DAŽUS, SKIRTUS LAUKO MEDIENAI. PAKUOTĖS PO 1 Litrą. GELSVI - 22 vnt. – 8 Lt./ vnt; ŠOKOLADINIAI – 24 vnt. – 10 Lt./vnt. (Kainos derinamos) Tel.nr.: 8 671 99482
KaunasSutartinė

Sodybų, sklypų apželdinimo projektai, želdinių dizainas, paslaugos

Rengiame teritorijų projektus bei sudarome apželdinimo projektus privatiems ir visuomeniniams sklypams, kaimo turizmo sodyboms, darželių, mokyklų teritorijoms, miestų parkams ar nedideliems kiemeliams, terasoms, balkonams... Galime pasiūlyti eilę paslaugų, atsižvelgiant į klientų galimybes, pageidavimus. Rengiame apželdinimo projektus, vizualizacijas, konsultacijas, augalų pristatymą ir teikiame kt. paslaugas. Konsultuojame, įrengiame, prižiūrime... Daugiau informacijos mob.tel.nr.: 8 604 00377 arba e-paštu: kompoziciniaisprendimai@gmail.com ...

KOKYBIŠKAI KLOJAME TRINKELES

Įrengiame takus, aikšteles. Kokybiškai klojame trinkeles, statome bortus. Garantuojame kokybę! Tel. pasiteiravimui:8 612 57167 trinkeles, trinkelės, trinkelių, trinkeliu, lauko, plyteles,plyteliu, plytelių, takas, takai, taku, takų, takus, takelius, takelių, takeliu, takeliai, pigiai, pigius, pigus, pigu, kloju, isklojame, išklojame, klojame, profesionaliai, profesionalai, profesionalus, bortus, bortai, bortu, bortų, bortelių, borteliu, saligatviai, saligatvius, šaligatviai, šaligatvius, šaligatvių, saligatviu, aikšteles, aiksteles, aikštelių, aiksteliu,...
KaunasSutartinė

Kokybiškai kloju trinkeles Kaune ir Kauno raj.

Klojame trinkeles, šaligatvio bortus, įrengiame takus, aikšteles, vandens nutekėjimo sistemas. Dirbame Kaune ir aplink Kauną. Tel.nr.: 8 687 82448 trinkeles, trinkelės, trinkelių, trinkeliu, lauko, plyteles,plyteliu, plytelių, takas, takai, taku, takų, takus, takelius, takelių, takeliu, takeliai, pigiai, pigius, pigus, pigu, kloju, isklojame, išklojame, klojame, profesionaliai, profesionalai, profesionalus, bortus, bortai, bortu, bortų, bortelių, borteliu, saligatviai, saligatvius, šaligatviai, šaligatvius, šaligatvių, saligatviu, aikšteles, aiksteles,...
KaunasSutartinė

Takų, aikštelių įrengimas, trinkelių klojimas,tvorų įrengimas

Kokybiškai ir profesionaliai klojame trinkeles, vejos bei gatvės bortus, įrengiame vaikščiojimo bei važiuojamos dalies takus, aikšteles, įvažiavimus. Kokybiškai ruošiame pagrindus, atsižvelgiant į takų bei aikštelių paskirtį. Įrengiame vandens nutekėjimo sistemas. Taip pat statome, montuojame tvoras, įrengiame pamatus. Turime ilgametę patirtį, kokybę garantuojame! Dirbame Kaune ir Kauno rajonuose. Tel.nr.: 8 671 23458 trinkeles, trinkelės, trinkelių, trinkeliu, lauko, plyteles,plyteliu, plytelių, takas, takai, taku, takų, takus, takelius,...
KaunasSutartinė

Kokybiškai ir profesionaliai klojame trinkeles, montuojame tvoras

Kokybiškai klojame trinkeles,vejos bortus,šaligatvio bortus, tiesiame lietaus nutekėjimo sistemas. Įrengiame takus, aikšteles, įvažiavimus prie gyvenamųjų ir visuomeninių pastatų. Dirbame profesionaliai, kokybę garantuojame. Montuojame tvoras, įrengiame pamatus. Dirbame Kaune bei Kauno rajone. Tel. pasiteiravimui: 8 671 23458 trinkeles, trinkelės, trinkelių, trinkeliu, lauko, plyteles,plyteliu, plytelių, takas, takai, taku, takų, takus, takelius, takelių, takeliu, takeliai, pigiai, pigius, pigus, pigu, kloju, isklojame, išklojame, klojame,...
KaunasSutartinė

Reikalingi trinkelių klojėjai ir pagalbiniai darbininkai

Reikalingas trinkelių klojėjas ir pagalbinis darbininkas darbui Kaune. Su žalingais įpročiais nesikreipkite. Kreipkitės TIK mobiliu tel. nr.: 8 671 23458

Dalgis

Senoviškas dalgis
Visi miestai8 €

Elektrinis motoras

Elektrinis motoras rusų gamybos su kokybės ženklu, gerame stovyje. 3 kW 1500 apsukų. 380 V trifazis.