Žaidimas „Alias pasakyk kitaip

Skelbimo galiojimas pasibaigė!

Žaidimas „Alias pasakyk kitaip

14 €
ID: 5107322
Atnaujintas:
Peržiūrėtas: 574

Skelbimo aprašas

Aprašymas
Žaidimas Alias - tai linksmas ir pašėlęs žodžių aiškinimo žaidimas!
Žaidimas Alias - tai puikus būdas atnaujinti minčių raiškos sugėbėjimus. Alias taip pat tinka visiems, kurie nori patobulinti savo kalbėjimo įgūdžius! Tobulėkite ir smagiai leiskite laiką!
Žaidimo eiga:
Kortelės su žodžiais sumaišomos ir dedamos į kaladę. Apatinė kaladės kortelė apverčiama, kad būtų galima pastebėti, jog visos kaladės kortelės sužaistos, ir iš naujo sumaišyti kaladę. Komandos burtų keliu nusprendžia žaidimo eiliškumą. Jos pasirenka žaidimo figūrėles ir padeda jas žaidimo lauke ant laukelio "START FINISH".
Pradedančios žaidimą komandos nariai tarpusavyje susitaria, kuris žaidėjas aiškins žodžius, o kuris spės. Aiškinantysis ima iš kaladės korteles (15-20 vienetų), o kitos komandos nariai pasako jam žodžio numerį nuo 1 iki 8. Pavyzdžiui - Nr.4. Aiškinantysis žaidėjas apverčia smėlio laikrodį ir ima aiškinti žodį, pažymėtą 4 numeriu. Po kiekvieno teisingai atspėto žodžio aiškinantysis žaidejas deda kortelę ant stalo ir imasi aiškinti sekančios kortelės žodį, pažymėtą 4 numeriu. Kai visas smėlis smėlio laikrodyje subyrės žemyn, kitų komandų nariai sušunka "pyypt" - tai reiškia, kad spėjančios komandos laikas pasibaigė ir teisė spėti pereina kitai komandai. Pasibaigus spėjimui skirtam laikui, spėjanti komanda suskaičiuoja atspėtų žodžių skaičių pagal korteles, atidėtas ant stalo. Jei jų, tarkim, 7 tai komanda perkelia savo figūrėlę 7 laukeliais į priekį. Jei buvo padarytos klaidos, grįžtama atgal tiek laukelių, kiek padaryta klaidų. Tuomet ateina eilė spėti sekančiai komandai. Anksčiau spėjusios komandos žaidėjai padeda panaudotas korteles atskirai, o nenaudotas perduoda spėti žaidžiančiai komandai. Po pirmojo rato spėjami žodžiai, kurių numeris nurodytas žaidimo lauke, po komandos figūrėle (kiekvienas laukelis sužymėtas numeriais nuo 1 iki 8). Spėjantysis ir aiškinantysis keičiasi vietomis kiekvieną žaidimą. Kaip tiksliai reikia atspėti žodžius: Žodį visada reikia pasakyti tiksliai, teisinga forma. Jei teisingas žodis, pavyzdžiui, "užsiūti", tai žodis "siūti" netinka.
Aiškinimo taisyklės. Aiškinant negalima naudoti spėjamo žodžio dalių arba žodžių, turinčių tą pačią šaknį. Pavyzdžiui žodį "šautuvas" negalima aiškinti vartojant žodį "šauti", kadangi šie žodžiai turi bendrą šaknį. Jei spėdamas žodžius "distancinis valdymas" spėjantysis atspėjo žodį "valdymas", tuomet toliau aiškindamas žaidėjas gali naudoti žodį "valdymas". Negalima sakyti žodžio atitikmens kita kalba, pavyzdžiui, angliškai "big". Baudos taškai už klaidas Jei aiškinantysis žaidėjas aiškindamas padarė klaidą, tuomet atsakymas neįskaitomas, o komanda gauna baudos tašką (grįžta 1 laukeliu atgal). Jei pakliūna sunkiai paaiškinamas žodis, tai aiškinantis žaidėjas gali atidėti kortelę į šalį, jos neaiškindamas, šiuo atveju užskaitomas baudos taškas. Teisė "apiplėšti" Kuomet komanda perkelia savo figūrėlę virš kurio nors iš 5 šviesių kvadratų žaidimo lauke, tuomet sekančiame rate ji žais "apiplėšimą'. "Apiplėšimas" žaidžiamas net ir tuomet, kai komandos figūrėlė nesustojo baltame laukelyje, o praėjo jį. "Apiplėšimas" žaidžiamas be smėlio laikrodžio. Aiškinantysis žaidėjas paima 6 korteles, ir pradeda aiškinti žodžius, kurių skaičius atitinka laukelio po figūrėle skaičių. Spėja visos komandos. Pirmoji atspėjusi žodį komanda pastumia savo figūrėlę vienu laukeliu į priekį.
Dėmesio ! Jei komanda praeina baltą laukelį ėjimais, išloštais "apiplėšimu", apiplėšimas nežaidžiamas. Laimi komanda pirmoji pasiekusi finišą.
Žaidimą sudaro:
■ Žaidimo lenta
■ smėlio laikrodis
■ 6 figūrėlės
■ 400 kortelių su žodžiais.
■Rekomenduojamas amžius: nuo 7 metų
Siunčiam po visa Lietuva registruotu paštu. www.junika.lt

Kontaktai

Pardavėjo kontaktiniai duomenys nėra rodomi, nes skelbimo galiojimas pasibaigė.

Panašūs skelbimai

VIP skelbimai