Stabdziu,vamzdeliu,cilindriuko,Žarnelių,pakeitimas,antikorozija,Vilniuje

Skelbimo galiojimas pasibaigė!

Stabdziu,vamzdeliu,cilindriuko,Žarnelių,pakeitimas,antikorozija,Vilniuje

Sutartinė
ID: 5665937
Atnaujintas:
Peržiūrėtas: 190

Skelbimo aprašas

Įstatyme numatyta, kad dėl techninio neatitikimo ar gedimo sustabdyti transporto priemonės techninės apžiūros (TA) galiojimą galės policijos pareigūnai. Jiems taip pat bus patikėta įvertinti transporto priemonės būklę po eismo įvykio ir prireikus panaikinti TA. Per 90 dienų pažeidėjai galės automobilius suremontuoti ir, pasitikrinę techninę būklę, gauti galiojančią TA kortelę.

Prievolių numatyta ir draudimo kompanijoms. Nusprendę, kad po eismo nelaimės taisyti transporto priemonę ekonomiškai netikslinga, draudikai apie tai informuos VĮ „Regitra“, o transporto priemonė bus išbraukta iš Kelių transporto priemonių registro ir negrįš į kelius Lietuvoje.

Vis dėlto įstatymui įsigaliojus nurodymų, kaip jį vykdyti, kontroliuojančios institucijos dar neturi.

Įsibėgės netrukus

Vidmantas Pumputis, Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo skyriaus vedėjas, sako, kad tvarka, kaip uždrausti dalyvauti eisme ir grąžinti leidimą, turėtų būti netrukus patvirtinta.

„Yra pereinamasis laikotarpis, kol pradeda veikti sistema, kol policijos pareigūnai supranta, ką daryti. Bet iki liepos vidurio šita sistema pradės veikti“, – pabrėžia pašnekovas.

SEAKĮ numatyta, kad TA galiojimas panaikinamas, jei po eismo įvykio deformuoti statramsčiai, lonžeronai, rėmai, vairo ar stabdžių sistemos, pakaba, suveikus oro pagalvių sistemai. Grįžti į eismą galima tik pašalinus trūkumus. Įstatyme numatytas laikotarpis – 90 dienų, tačiau žadama, kad jį bus galima prasitęsti iki metų.

90 dienų pašalinti trūkumams turės važinėjantieji be civilinės atsakomybės draudimo, galiojančios TA ar nesumokėję mokesčių, susijusių su transporto priemone. Policijos pareigūnai jiems naikins leidimą dalyvauti viešajame eisme. Kas vyks su transporto priemone, kuri be tokio leidimo keliu važiuoti negali, kol kas nėra aišku. Tarp svarstomų alternatyvų – ir priverstinis nutempimas.

Nori tinkamo remonto

Nemažai eismo įvykių deklaruojama nekviečiant policijos pareigūnų ir užpildant deklaracijas. Avarijos kaltininką apdraudusi draudimo bendrovė gali įvertinti nukentėjusiojo transporto priemonę ir priimti sprendimą – taisyti šią ar grąžinti 75% vertės ir išbraukti iš Transporto priemonių registro. Kaltininko transporto priemonės būklės tokiu atveju nevertina niekas.

Ponas Pumputis sutinka, kad suvaldyti ir sustabdyti kiekvieną, kurio transporto priemonė buvo negrįžtamai sugadinta per eismo įvykį, nepavyks. Tačiau, pasak jo, netrūksta ir tų atvejų, kurie patenka į policijos įskaitą. Specialistas skaičiuoja, kad tokių atvejų, kur susidūrė bent dvi transporto priemonės, per pirmą šių metų pusmetį buvo apie 1.400.

„Skaičių reikia dauginti iš dviejų, nes vertinama abiejų automobilių būklė. Per metus susidaro apie 6.000 automobilių, kurių atnaujinimas po avarijos bus stebimas ir vertinamas saugumas“, – sako p. Pumputis.

Nesaugiomis pripažintos transporto priemonės privalės būti pataisytos, o prieš techninę apžiūrą jų lauks ekspertizė. Ją atlikti gali tik įgaliojimus turinčios įmonės, tokių Lietuvoje yra 13. Ekspertams nusprendus, kad transporto priemonė pataisyta tinkamai, kliūčių gauti TA kortelę nebelieka. Draudikų nebetaisomomis pripažintos transporto priemonės į kelius grįžti negalės.

„Priemonė būtina. Visos aplinkinės šalys panašias priemones taiko, Lietuva yra viena iš paskutinių“, – pabrėžia p. Pumputis.

Negauna visų duomenų

Vis dėlto kol kas sėkmingai taikyti įstatymo nuostatų nepavyks. VĮ „Regitra“, atsakinga už transporto priemonių registravimą ir išregistravimą, dar negauna reikalingų duomenų iš draudimo kompanijų.

Vytautas Jasiulevičius, VĮ „Regitra“ Informacinių technologijų departamento direktorius, kalba, kad sistemą, „matysiančią“, kuri transporto priemonė įregistruota, kuriai registracija sustabdyta, o kuriai – grąžinta, dar reikia sukurti. Pašnekovas tvirtina, kad metodikoms nugludinti laiko yra iki spalio 30-osios.

„Draudikų informaciją dėl iš registro išbraukiamų ir draudimo neturinčių transporto priemonių jau turėjome gauti, tačiau šiandien jokios informacijos neturime, – teigia p. Jasiulevičius. – Duomenys privalo būti stebimi nuolat, kad nenutiktų taip, jog vairuotojas turi draudimą, o po valandos nuėjęs jį nutraukia.“

„Regitros“ specialistas sako, kad suteikti prieigą prie savų duomenų bazių draudikai žadėjo netrukus, bendradarbiavimo sutartis pasirašyta, tačiau prireiks dar bent dviejų savaičių darbo, norint priversti skirtingas sistemas sąveikauti.

Šiuo metu „Regitra“ iš 2,313 mln. įregistruotų transporto priemonių dalyvauti eisme uždraudė 913.000. Tiek jų neturi TA. Ponas Jasiulevičius mano, kad pridėjus draudikų duomenis galėtų prisidėti dar apie 200.000 transporto priemonių.

Galės patikrinti

SEAKĮ įtraukti pakeitimai, susiję su transporto priemonėmis, kurios užsienio valstybėse buvo baigtos eksploatuoti arba pripažintos netinkamomis eismui keliuose. Lietuvoje nebuvo galima registruoti tokių transporto priemonių, kurių dokumentuose mirgėjo žyma, kad objektas sugadintas nepataisomai arba nebetinkamas naudoti, ir anksčiau. Tačiau dabar įstatymas atrišo rankas „Regitrai“ ir oficialiai leido specialistams informacijos apie įtartiną automobilį ieškoti tarptautinėse duomenų bazėse.

Mamertas Kulakauskas, „Regitros“ Transporto priemonių identifikavimo skyriaus vadovas, aiškina, kad nauja tvarka daugiausia įtakos turės „garažiniams remontininkams“ Lietuvoje, kurie iš kitos valstybės atsivežtą nebeeksploatuojamą transporto priemonę Lietuvoje prikelia ir parduoda.

„Jeigu kyla įtarimas, klausiame kompetentingų tarnybų ir gauname informaciją. Galime naudotis visais mums reikalingais šaltiniais“, – sako specialistas.

Tiesa, ne visos Europos Sąjungos (ES) šalys lengvai dalijasi turima informacija. Ponas Kulakauskas pasakoja, kad, pavyzdžiui, Vokietijos ekspertai atsiunčia netgi nuotraukų, o Prancūzijos specialistai duomenų apskritai neteikia.

Nustatę, kad prieš įvežant į Lietuvą transporto priemonė kitoje valstybėje buvo pažymėta kaip sugadinta nebetaisomai, jos „Regitros“ specialistai neregistruoja ir Lietuvoje. Toks pats likimas laukia ir transporto priemonių, draudikų pripažintų nepataisomomis Lietuvoje. Anot p. Kulakausko, jos greičiausiai bus parduodamos dalimis arba išvežtos į užsienį.

Laukia teisės akto

Povilas Imbrasas, Vilniaus regione automobilių techninę apžiūrą atliekančios UAB „Tuvlita“ vadovas, sako, kad dėl automobilio ekspertizės po eismo įvykio niekas neaišku, kita vertus, tai dabar nėra pagrindinis rūpestis, nes dar nėra patvirtintas Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų privalomosios techninės apžiūros atlikimo tvarkos aprašas.

„Prieš savaitę buvome gavę projektą, bet nežinome, ar tos nuostatos yra likusios. Lyg ir turime informacijos, kad tas dokumentas yra patvirtintas, bet to nematome. O tai kertinis dokumentas, kurį papildo kiti teisės aktai“, – vakar priešpiet sakė p. Imbrasas.

Pasak jo, atliekant ketinamų registruoti transporto priemonių techninę apžiūrą, kyla daug klausimų, juos bandoma spręsti atsižvelgiant į turimą projektą. Antra vertus, įmonė neturėjo laiko pasiruošti, tam reikia bent mėnesio.

Anot jo, tik atrodo, kad viskas aišku.

„Kiek paanalizavau, pažiūrėjau, kokie klausimai kyla, tai pirkdamas automobilį pirmiausia žiūrėčiau ne tik į spalvą ar formą, kuri man patinka, ne tik į techninę būklę, bet žiūrėčiau į dokumentus, kuriuos man pardavėjas gali įteikti, nes galbūt turėsiu dar labai daug rūpesčių nusipirkęs tą automobilį“, – pataria p. Imbrasas.

Kol nepakeistas ankstesnis dokumentas, anksti kalbėti ir apie techninės ekspertizės atlikimo tvarką.

4. Po avarijos techninė apžiūra automatiškai panaikinama

Privalomosios transporto priemonių techninės apžiūros (TA) galiojimas bus panaikinamas, kai transporto priemonė ar jos priekaba sugadinama eismo ar kitokio įvykio metu ir ji neatitinka techninių reikalavimų.

Įstatyme pakankamai aiškiai apibrėžta, dėl kokių sugadinimų TA atimama. Tai deformuotas statramstis, lonžeronas ar rėmas, vairo ar stabdžių sistemos ar pakaba, arba kai suveikė oro pagalvių sistema.

5. Techninės apžiūros kortelę galės atimti pareigūnai

Bene daugiausiai atgarsių susilaukusi naujovė – pareigūnai, kuriems suteikta teisė tikrinti transporto priemonių techninę būklę, galės panaikinti techninės apžiūros galiojimą.

TA kortelės bus galima netekti dėl devynių priežasčių:

– neveikia pagrindinis stabdys (vairuotojas juo negali sustabdyti transporto priemonės);

– neveikia vairo mechanizmas (vairuotojas negali juo valdyti transporto priemonės);

– netvarkingas transporto priemonės ir priekabos sukabinimo įtaisas;

– lyjant, sningant arba esant rūkui vairuotojo pusėje neveikia stiklo valytuvas;

– tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui nedega joks (artimosios, rūko, tolimosios šviesos) priekinis kairysis žibintas, o sugedus bent vienam galiniam gabarito žibintui neveikia avarinė šviesos signalizacija arba transporto priemonės gale nėra pritvirtinto avarinio sustojimo ženklo;

– transporto priemonės stiklų, patenkančių į priekinį 180 laipsnių vairuotojo matymo lauką, šviesos laidumas mažesnis negu nustatyta techniniuose reikalavimuose;

– žiemos sezono metu automobilis, kurio bendroji masė ne didesnė kaip 3,5 t, ir (ar) jo priekaba (jei priekaboje įrengti stabdžiai) eksploatuojamas su padangomis, kurios neskirtos važiuoti žiemą, transporto priemonė vasaros sezono metu eksploatuojama su dygliuotomis padangomis arba protektoriaus rašto gylis mažesnis nei nustatyta techniniuose reikalavimuose.

– transporto priemonės žibinte panaudotas transporto priemonės gamintojo nenumatytas šviesos šaltinis;

– stovinčios motorinės transporto priemonės su dirbančiu varikliu skleidžiamo triukšmo lygis viršija Kelių transporto priemonių variklių triukšmo ribinių dydžių ir jų nustatymo tvarkos apraše nurodytus dydžius.

6. Nauja registracijos tvarka

Šis reikalavimas labai aiškus, bet jis neabejotinai sukels daug problemų perkantiems Lietuvoje iki šiol nebuvusį registruotą automobilį.

Nuo šiol privalomoji transporto priemonių techninė apžiūra turi būti atlikta iki transporto priemonės įregistravimo.

7. Automatinis išregistravimas

Viena iš svarbiausių naujienų – nuo šiol automobilio TA ir privalomuoju draudimu nepasirūpinę vairuotojai rizikuoja netekti teisės savo automobiliu naudotis.

Jei neatlikta transporto priemonės arba jos priekabos privalomoji techninė apžiūra, ji neapdrausta civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu arba nesumokėti su transporto priemone ar jos dalyvavimu viešajame eisme susiję mokesčiai, sustabdomas leidimas tokiai transporto priemonei dalyvauti viešajame eisme.

Per 90 dienų nepašalinus priežasčių, panaikinamas leidimas šiai transporto priemonei arba priekabai dalyvauti viešajame eisme ir ji išregistruojama, o valstybinio registracijos numerio ženklai pripažįstami negaliojančiais ir privalo būti nedelsiant grąžinti „Regitrai“.

Automobilis gali būti išregistruojamas ir dar vienu atveju. Draudimo įmonei nustačius, jog eismo įvykio metu nukentėjusiam trečiajam asmeniui transporto priemonę remontuoti ekonomiškai netikslinga, jos registracija panaikinama ir ši transporto priemonė netenka teisės sugrįžti į mūsų šalies viešąjį eismą.

8. Vienkartinis leidimas

Nuo šiol įstatymu apibrėžta, kaip nuvežti automobilį į TA stotį, jei apžiūros galiojimas pasibaigęs.

Transporto priemonių ir jų priekabų, kurių TA dokumentų galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas, savininkai arba valdytojai, gali gauti ne ilgiau kaip vieną parą galiojantį leidimą nuvykti į TA įmonę privalomosios techninės apžiūros atlikti.

adresas,Ozo 20,autoservisas,AGRIJA,+370 52468214

adresas Ozo g. 20 Vilnius ,Agrija, +370 52468214 .

Turime,stabdziu,stenda,reguliuojame,rankini,stabdi,
Važiuoklės remonto kainininkas : Šarnyro keitimas Traukių antgalių restauravimas Viršutinės šakės keitimas nuo Viršutinės šakės "salen" bloko keitimas Viršutinės šakės šarnyro keitimas nuo Apatinės šakės keitimas nuo Apatinės šakės "salen" bloko keitimas nuo Aptinės šakės šarnyro keitimas Vairo kolonėlės keitimas Vairo kolonėlės gumų keitimasPriekinio rato guolio keitimasGalinio guolio keitimas Pusašio guolio keitimasPriekinio amortizatoriaus keitimas Galinio amortizatoriaus keitimas Vairo traukės antgalio keitimas Granatos keitimasGranatos gumos keitimas Stabilizatoriaus įvorės keitimas Švytuoklės keitimas spyruoklės keitimas Galinės reaktyvinės traukės keitimas Galinio tilto pusašio keitimas Stabilizatoriaus traukės keitimas Stabdžių sistema: Stabdžių sistemos patikrinimas Stabdžių disko keitimasPriekinio rato stabdžių cilindriuko keitimas Priekinių stabdžių kaladėlių keitimas Galinių stabdžių kaladėlių keitimas Stabdžių žarnelės keitimas Pagrindinio cilindro remontas/keitimas Galinių stabdžių kaladėlių keitimas būgniniam stab. Galinių stabdžių cilindriuko keitimas Priekinio amortizatoriaus keitimas Rankinio stabdžio kaladėlių keitimas ( abi puses ) Rankinio stabdžio troselio keitimas Stabdžių sistemos nuorinimas Pavarų dėžės alyvos lygio patikrinimas ir papildymas Variklio alyvos lygio patikrinimas ir papildymas Variklio alyvos keitimas Žvakės keitimas nuo Lt Pakaitinimo žvakės keitimas Tepalų keitimas pavarų dėžėje Tepalų reduktoriuje Oro filtro keitimas Sankabos Remontas Darbinio cilindriuko keitimas Pagrindinio cilindriuko keitimas Sankabos keitimas Sankabos troso keitimas Sankabos žarneles keitimasPavarų dėžės keitimas Spidometro troso keitimas Duslintuvo remontas - Elektrinio durų stiklo mechanizmo keitimas Diagnostika Lemputės keitimas žibinte - Keičiame tepalus (variklio, dezes, reduktoriaus) ir kitus eksploatacinius skyscius. Atliekame ivairius vaziuokles darbus, smulkius suvirinimo darbus, bei smulku Variklio remonta. Taip pat atliekame kompiuterine diagnostika)

Kontaktai

Pardavėjo kontaktiniai duomenys nėra rodomi, nes skelbimo galiojimas pasibaigė.

Panašūs skelbimai

VIP skelbimai